wtorek, 15 kwietnia 2014

Instagramers Rzeszów [#igersrzeszow]


Jestem animatorem, ale takim od kultury :)



Postanowiłem zadziałać! Rok temu na Blog Forum Gdańsk - poznałem społeczność igersów. W sposób szczególny przyglądałem się działalności "Instagramers Wrocław". Chłopaki z Wrocławia zaimponowali mi tym w jaki sposób "animują" społeczność Wrocławia.

dlatego... wspólnie z kolegą Marcinem postanowiłem założyć rzeszowski odpowiednik tego ogólnoświatowego projektu.

Tak powstał Instagramers Rzeszów :) Już tłumaczę o co chodzi...

Instagramers Rzeszów to profil na popularnym serwisie Instagram. Pojawiają się tam zdjęcia użytkowników Instagrama mieszkających w Rzeszowie i nie tylko. Aby takie zdjęcie pojawiło się na profilu wystarczy oznaczyć je specjalnie przygotowanym hasztagiem: #igersrzeszow.

Projekt ma około 2 miesiące. Muszę stwierdzić, że zdobywa swoją publiczność. Mamy już kilkunastu niezwykle aktywnych użytkowników. Zdjęcia codziennie opowiadają subiektywną historię miasta.
To uczy obywatelskości...

Polecam - jeśli macie Instagrama to poszukajcie społeczności igers waszych miast!


Pozdrawiam
REanimator

1 komentarz: